02.10.2017 r.

W końcu skończyłam. Wiem, że długo to trwało i przepraszam najmocniej, ale przez studia w Gdańsku chyba odczuwam mniej czasu na zdjęcia. Staram się jak mogę, ale trochę przerastają mnie zajęcia i ilość tekstów czytanych na nie. No nic, ważne, że kolejna sesja zakończona sukcesem. 😉

A kilka słów jak ona powstała. Stwierdziłam, że w pierwszych dniach w Gdańsku jest nudno i trzeba wykorzystać wolny czas, a więc zdjęcia. Napisałam do Ani i od razu się zgodziła, w sumie nie wątpiłam w to, że się nie zgodzi 😀 Spotkałyśmy się w Brzeźnie, bo ona jak i ja tu pomieszkujemy. Poszłyśmy do pobliskiego parku Reagana i udało się pstryknąć kilka jesiennych fotek. Jest kolorowo i pięknie. Taka polska, złota jesień. Na koniec poszłyśmy jeszcze chwilę nad morze i stamtąd również mamy kilka ujęć 😉 Zatem zapraszam do oglądania.

Instagram: @lgfotox8