23 lipca miałam przyjemność fotografować imprezę osiemnastkową u Klaudii. Pierwsza 18-stka na zdjęciach zatem zaliczona i mam nadzieję, że efekty się spodobają. Jest mi bardzo miło, że mogłam uwiecznić tak wspaniałą imprezę. Jak zawsze wyszło mi mnóstwo zdjęć, bo aż ponad półtora tysiąca z czego usunęłam tylko jakieś 500, ponieważ dużo zdjęć uwieczniało super momenty i szkoda było je kasować. Także koniec końców zostało ich znowu ok. 1000 zdjęć i trudno było mi wybrać ich kilka, żeby zrobić z tego jakąś ciekawą fotorelację na bloga. Mimo dużej ilości, myślę że się udało wszystko uwiecznić – pierwsze STO LAT, pierwszy taniec, pierwszy toast, każdą zabawę, każdy taniec, tort no i oczywiście tradycyjne pasy 🙂

Impreza była bardzo udana! DJ miał przygotowanych mnóstwo zabaw, więc goście ani chwili się nie nudzili. Było dużo śmiechu, tańców, nawet nie mogło obyć się bez zdjęcia z fotografem, tzn. ze mną 😀 Atmosfera była świetna, goście tak samo, chętnie pozowali do zdjęć, nie uciekali od obiektywu, co bardzo zawsze mnie cieszy:)

Dziękuję za zaufanie i życzę jeszcze raz wszystkiego co najlepsze i oby wszystkie życzenia, które Klaudia dostała się spełniły 🙂

Zatem zapraszam do oglądania 🙂

 

No i wspomniane zdjęcie ze mną 😛

DSC_1120q

Dziękuję za zgodę na publikację zdjęć! 😛