24.09.2016 r.

Ślub Magdy i Bartka odbył się w Kościele pw. Niepokalanego Poczęcia NMP w Iławie. Był to mój pierwszy ślub kościelny, który odbył się bez mszy. Sama uroczystość zaślubin, kazanie, komunia. Dla mnie coś nowego, ale jakże dobrego na wieczorny, dosyć chłodny, wrześniowy wieczór. Zaraz po uroczystości ruszyliśmy na salę weselną do Pałacu w Bałoszycach. Zabawa była bardzo udana, było kilka zabaw, przy których można było się na prawdę bardzo dużo pośmiać. Oczywiście nie obyło się bez mnóstwa zdjęć, z których trudno było mi wybrać tych kilka najlepszych 🙂

Kilka dni po weselu spotkaliśmy się na sesji ślubnej. Mieliśmy mnóstwo pomysłów, mnóstwo miejsc do zdjęć, także różnorodność w nich jest widoczna. Iława była naszym głównym celem do sesji, ale zanim do niej dotarliśmy udało nam się zrobić dużo zdjęć po drodze. Kiedy zobaczyliśmy coś ciekawego, interesujące tło musieliśmy się zatrzymać i pstryknąć kilka fotek. Ponieważ jechaliśmy drogą krajową nr 16 nie obyło się bez pozdrowień od kierowców samochodów ciężarowych oraz jednego osobowego 🙂 ! W konsekwencji trudno było mi usuwać zdjęcia, bo wszystkie miały w sobie coś ciekawego, więc zostawiłam ich bardzo dużo i sporo ich dzisiaj też dodaję. Także zapraszam do oglądania! 😛

No i plenerowo 🙂